Készítenek-e egyedi rendelésre ruházatot?
Mit vegyek figyelembe az extra nagy méretű ruházat választásakor?
Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webáruházban?
A webáruházban található összes termék megtalálható a viszonteladók üzleteiben is?
Meg tudom adni rendeléskor, hogy melyik napra kérem a csomag kiszállítását?
Mikor hívhatom az ügyfélszolgálatot?
Milyen garanciát kapok a termékekre?
Csak a webshoppon keresztül lehet rendelni vagy leadhatom a rendelésemet telefonon is?
Mi a teendőm, ha téves adatot adtam le a megrendelésbe?
Mi a teendőm, ha téves összeget utaltam át fizetéskor?
Mennyibe fog kerülni a szállítás?
Mi a teendőm, ha nem jó méretű ruhát rendeltem?
Mi a teendőm, ha a csomag kibontása után észreveszem, hogy a termék hibás?
Mi a méretem?
A termék oldalon lejjebb görgetve a ,,Mérettáblázat” fülre kattintva ellenőrizze, hogy megfelelő-e a kiválasztott méret. A pontos méretek meghatározásához célszerű, ha egy számára kényelmes ruhadarabot kiterítve lemér és a kapott adatokat hasonlítja össze a táblázatban szereplőkkel. Minden mérettáblázat mellett talál egy útmutatót is a méréshez.
Mi mindegyik termékünket külön lemértük és azt minden egyes termék oldalán feltüntettük, hiszen a különböző modellek fazonja és alapanyaga miatt eltérőek lehetnek a méretek.
Amennyiben a táblázatban megadott adatokon kívül plusz információra lenne szüksége a megfelelő méret kiválasztásához (pl. combbőség, nyak kőrbőség) ,kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat. (+36 30 948 0406, info@quintzjeans.hu)
Tipp: Nadrág választásnál vegyük figyelembe, hogy hordáskor a derékpánt 1-2 cm-t tágul.
KÉSZÍTENEK-E EGYEDI RENDELÉSRE RUHÁZATOT?
Egyedi méretek alapján nem készítünk ruházatot, de amennyiben a kapacitásunk engedi a meglévő szabások közül kisebb változtatásokat elvállalunk, legalább 4-5 db rendelése esetén. További információért keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
Mit vegyek figyelembe az extra nagy méretű ruházat választásakor?
Ha pocak alatt hordja a nadrágot, akkor érdemesebb olyan nadrágot választania, aminek a felmenete rövidebb, de az ülepe magasabb. Ezt a mérettáblázatnál ellenőrizni tudja, de a legtöbb nadrágunknál ügyeltünk arra, hogy az ülep elég magas legyen.
Sajnos akinek összeér a combja ott gyakori gond szokott lenni hogy a nadrág szára a belső comb tájékán hamar kikopik. Ezt úgy tudja megelőzni, ha a termék leírásban ellenőrzi a termék anyagvastagságát és olyan nadrágot választ ami vastag vagy közép vastag anyagból készült, ezek strapabíróbbak, de 100%-ig ez sem garantálja, hogy a nadrág idő előtt kikopik.
Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webáruházban?
Igen, van lehetőség regisztráció nélkül is vásárolni, de a kényelem és a kedvezmények szempontjából érdemes már az első vásárlást megelőzően regisztrált felhasználóként leadni a megrendelését!
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben kupont vagy törzsvásárlói kedvezményt szeretne érvényesíteni, abban az esetben a rendelés leadásakor be kell lépnie Quintz Jeans fiókjába!
Hogyan tudok regisztrálni?
A főoldalon a jobb felső sarokban a ,,Regisztráció” ikonra kattintva. A regisztrációs felületen pár személyes adatot kell kitölteni és az elküldéshez a ,,Tovább” ikonra kattintani. Egy értesítőt kap majd e-mailben a sikeres regisztrációról.
A webáruházban található összes termék megtalálható a viszonteladók üzleteiben is?
Nem, az ületekben eltérő lehet a kínálat! Javasoljuk, hogy a kiválasztott üzlet telefonos elérhetőségén érdeklődjön a termék kínálatról! Viszonteladóink elérhetőségeit itt találja>>
Meg tudom adni rendeléskor, hogy melyik napra kérem a csomag kiszállítását?
Igen, a ,,Rendelés összesítése” fülön a Megjegyzés rovatban tudja jelezni, hogy melyik napra kéri a csomag kiszállítását.
Mikor hívhatom az ügyfélszolgálatot?
Hétköznapokon 8:00-17:00 között. Amennyiben nem vagyunk elérhetőek visszahívjuk! Továbbá elérhet minket ingyenesen a webshop jobb alsó sarkában található chat ablakban, vagy Facebook Messenger-en írhat nekünk ide kattintva>>
Milyen garanciát kapok a termékekre?
A kézbesítés napjától számított 14 nap visszavásárlási garanciát vállalunk minden termékünkre! A használtba vételt követően pedig, a vásárlástól számított fél év garanciát vállalunk. További információkat az ASZF-ben itt olvashat>>
Csak a webshoppon keresztül lehet rendelni vagy leadhatom a rendelésemet telefonon is?
Igen, telefonon és e-mailben is leadhatja rendelését, de ebben az esetben csak előre utalással vagy utánvéttel tudja kifizetni a rendelését. Amennyiben Esztergomi márkaboltunkban személyesen venné át a terméket, úgy leadhatja megrendelését telefonon a bolt elérhetőségén (+36 20 281 1073), illetve az Önhöz legközelebbi viszonteladónknál érdeklődhet. A viszonteladók listáját itt találja>>
Mi a teendőm, ha téves adatot adtam le a megrendelésbe?
A visszaigazoló e-mail alapján 1 munkanapon belül küldött válasz e-mail útján értesíthet minket az adatbeviteli hibáról, mi pedig megerősítő válasz levelet küldünk a helyes adatokkal.
A csomag feladása után, az MPL futárszolgálat küld egy értesítőt a csomag érkezéséről. A levélben megadott elérhetőségeken van lehetősége a szállítási cím változtatására.
Amennyiben az első sikertelen kézbesítést követően kíván szállítási címet változtatni, a futárral való telefonos egyeztetés alapján tud.
Mi a teendőm, ha téves összeget utaltam át fizetéskor?
Kevesebb összeg átutalása esetén a fennmaradó összeget átutalhatja akár már az észrevételt követően kiemelten figyelve, hogy a rendelés szám feltüntetésre kerüljön a megjegyzés rovatba.
Kérheti az ügyfélszolgálati e-mail címen a fennmaradó rész utánvéttel történő kiegyenlítését is.
A tényleges összegnél többet utalt, akkor mi 14 napon belül visszautaljuk a számlájára a többletet.
Mikor érkezik meg a csomagom?
A csomag szállítási ideje:
- Amennyiben utánvétes vagy bankkártyás fizetési módot választott, 1-3 munkanapon belül kézhez kaphatja a rendelt terméket.
- Ha banki előrefizetést választott, az összeg bankszámlára megérkezését követően 1-3 munkanapon belül kézbesítjük a csomagot.
- Személyes átvétel esetén akár már a rendelés napján, de legkésőbb 3 munkanapon belül átveheti a csomagját Esztergomi márkaboltunkban.
A futár érkezése:
- A kézbesítés várható napjáról értesítést kap SMS-ben vagy e-mailben az MPL-től.
- A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8:00 és 17:00 között végzi. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadnia. A webáruháztól értesítőt kap, ha a csomagot átadtuk a futárnak és, hogy várhatóan melyik nap érkezik a csomag. A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, a futár értesítőt hagy hátra és a címzettel telefonon egyeztet a második kézbesítés helyéről és idejéről. Sikertelen egyeztetés esetén a futár a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futár értesítőt hagy arról, hogy melyik postahelyen és milyen időpontig veheti át a csomagját.
Mennyibe fog kerülni a szállítás?
Szállítási díjak Magyarországon GLS szállítási módok esetén:
30.000 Ft alatti rendelés esetén 1500 Ft a szállítási díj.
30.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!
Szállítási díjak Magyarországon MPL szállítási módok esetén:
30.000 Ft alatti rendelés esetén 2500 Ft a szállítási díj.
30.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!
Személyes átvétel esetén márkaboltunkban (2500, Esztergom, Rákóczi tér 2/A) a kiszállítás minden esetben ingyenes.
Külföldre való szállítás esetén a szállítási díjakról itt tájékozódhatsz >>
Külföldre való szállítás esetén kizárólag online bankkártyás fizetéssel tudod kiegyenlíteni a vételárat. Amennyiben más európai országba szeretnéd kérni a csomagot, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@quintzjeans.hu).
Mi a teendőm, ha nem jó méretű ruhát rendeltem?
A terméket a kézhezvételtől számított 14 napon belül kicserélheti vagy visszaküldheti. A további részleteket itt olvashatja>>
Mi a teendőm, ha a csomag kibontása után észreveszem, hogy a termék hibás?
Termékszavatossági vagy kellékszavatossági igényt érvényesíthet.
Töltse le itt: Jegyzőkönyv a fogyasztói kifogásról>> nyomtatványt.
Töltse ki a Jegyzőkönyv Önre vonatkozó részeit, jelezze az info@quintzjeans.hu e-mail címen, hogy a hibás árut visszaküldené és mi egyeztetünk egy időpontot, hogy futárszolgálatunk mikor vegye fel Önnél a visszaküldeni kívánt csomagot.
További információkat az ÁSZF-ben itt tudhat meg>>