Ez a weboldal cookie-kat használ azért, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.

ELFOGADOM
Termékek Menü
0
+36 30 3280785

Gyakori kérdések

Mi a méretem?

Mit vegyek figyelembe az extra nagy méretű ruházat választásakor?

Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webáruházban?

Hogyan tudok regisztrálni?

A webáruházban található összes termék megtalálható a viszonteladók üzleteiben is?

Meg tudom adni rendeléskor, hogy melyik napra kérem a csomag kiszállítását?

Mikor hívhatom az ügyfélszolgálatot?

Milyen garanciát kapok a termékekre?

Csak a webshoppon keresztül lehet rendelni vagy leadhatom a rendelésemet telefonon is?

Mi a teendőm, ha téves adatot adtam le a megrendelésbe?

Mi a teendőm, ha téves összeget utaltam át fizetéskor?

Mikor érkezik meg a csomagom?

Mennyibe fog kerülni a szállítás?

Mi a teendőm, ha nem jó méretű ruhát rendeltem?

Mi a teendőm, ha a csomag kibontása után észreveszem, hogy a termék hibás?


Mi a méretem?

A termék oldalon lejjebb görgetve a ,,Mérettáblázat” fülre kattintva ellenőrizze, hogy megfelelő-e a kiválasztott méret. A pontos méretek meghatározásához célszerű, ha egy számára kényelmes ruhadarabot kiterítve lemér és a kapott adatokat hasonlítja össze a táblázatban szereplőkkel. Minden mérettáblázat mellett talál egy útmutatót is a méréshez.

Mi mindegyik termékünket külön lemértük és azt minden egyes termék oldalán feltüntettük, hiszen a különböző modellek fazonja és alapanyaga miatt eltérőek lehetnek a méretek.

Amennyiben a táblázatban megadott adatokon kívül plusz információra lenne szüksége a megfelelő méret kiválasztásához (pl. combbőség, nyak kőrbőség) ,kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat. (+36 30/328 0785, info@quintzjeans.hu)

Tipp: Nadrág választásnál vegyük figyelembe, hogy hordáskor a derékpánt 1-2 cm-t tágul.


Mit vegyek figyelembe az extra nagy méretű ruházat választásakor?

Ha pocak alatt hordja a nadrágot, akkor érdemesebb olyan nadrágot választania, aminek a felmenete rövidebb, de az ülepe magasabb. Ezt a mérettáblázatnál ellenőrizni tudja, de a legtöbb nadrágunknál ügyeltünk arra, hogy az ülep elég magas legyen.

Sajnos akinek összeér a combja ott gyakori gond szokott lenni hogy a nadrág szára a belső comb tájékán hamar kikopik. Ezt úgy tudja megelőzni, ha a termék leírásban ellenőrzi a termék anyagvastagságát és olyan nadrágot választ ami vastag vagy közép vastag anyagból készült, ezek strapabíróbbak, de 100%-ig ez sem garantálja, hogy a nadrág idő előtt kikopik.


Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webáruházban?

Igen, van lehetőség regisztráció nélkül is vásárolni, de a kényelem és a kedvezmények szempontjából érdemes már az első vásárlást megelőzően regisztrált felhasználóként leadni a megrendelését!

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben kupont vagy törzsvásárlói kedvezményt szeretne érvényesíteni, abban az esetben a rendelés leadásakor be kell lépnie Quintz Jeans fiókjába!


Hogyan tudok regisztrálni?

A főoldalon a jobb felső sarokban a ,,Regisztráció” ikonra kattintva. A regisztrációs felületen pár személyes adatot kell kitölteni és az elküldéshez a ,,Tovább” ikonra kattintani. Egy értesítőt kap majd e-mailben a sikeres regisztrációról.


A webáruházban található összes termék megtalálható a viszonteladók üzleteiben is?

Nem, az ületekben eltérő lehet a kínálat! Javasoljuk, hogy a kiválasztott üzlet telefonos elérhetőségén érdeklődjön a termék kínálatról! Viszonteladóink elérhetőségeit itt találja>>


Meg tudom adni rendeléskor, hogy melyik napra kérem a csomag kiszállítását?

Igen, a ,,Rendelés összesítése” fülön a Megjegyzés rovatban tudja jelezni, hogy melyik napra kéri a csomag kiszállítását.


Mikor hívhatom az ügyfélszolgálatot?

Hétköznapokon 9:00-17:00 között. Amennyiben nem vagyunk elérhetőek visszahívjuk! Továbbá elérhet minket ingyenesen Skype-on ide kattintva>> , vagy Facebook Messenger-en írhat nekünk ide kattintva>>


Milyen garanciát kapok a termékekre?

A kézbesítés napjától számított 2 hét visszavásárlási garanciát vállalunk minden termékünkre! A használtba vételt követően pedig, a vásárlástól számított fél év garanciát vállalunk. További információkat az ASZF-ben itt olvashat>>


Csak a webshoppon keresztül lehet rendelni vagy leadhatom a rendelésemet telefonon is?

Sajnos telefonon nem tudunk rendeléseket fogadni. Amennyiben Esztergomi márkaboltunkban személyesen venné át a terméket, úgy leadhatja megrendelését telefonon a bolt elérhetőségén (+36 20 281 1073), illetve az Önhöz legközelebbi viszonteladónknál érdeklődhet. A viszonteladók listáját itt találja>>


Mi a teendőm, ha téves adatot adtam le a megrendelésbe?

A visszaigazoló e-mail alapján 1 munkanapon belül küldött válasz e-mail útján értesíthet minket az adatbeviteli hibáról, mi pedig megerősítő válasz levelet küldünk a helyes adatokkal.

A csomag feladása után, az MPL futárszolgálat küld egy értesítőt a csomag érkezéséről. A levélben megadott elérhetőségeken van lehetősége a szállítási cím változtatására.

Amennyiben az első sikertelen kézbesítést követően kíván szállítási címet változtatni, a futárral való telefonos egyeztetés alapján tud.


Mi a teendőm, ha téves összeget utaltam át fizetéskor?

Kevesebb összeg átutalása esetén a fennmaradó összeget átutalhatja akár már az észrevételt követően kiemelten figyelve, hogy a rendelés szám feltüntetésre kerüljön a megjegyzés rovatba.

Kérheti az ügyfélszolgálati e-mail címen a fennmaradó rész utánvéttel történő kiegyenlítését is.

A tényleges összegnél többet utalt, akkor mi 14 napon belül visszautaljuk a számlájára a többletet.


Mikor érkezik meg a csomagom?

A csomag szállítási ideje:

  • Amennyiben utánvétes vagy bankkártyás fizetési módot választott, 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatja a rendelt terméket.
  • Ha banki előrefizetést választott, az összeg bankszámlára megérkezését követően 1-3 munkanapon belül kézbesítjük a csomagot.
  • Személyes átvétel esetén akár már a rendelés napján, de legkésőbb 3 munkanapon belül átveheti a csomagját Esztergomi márkaboltunkban.

A futár érkezése:

  • A kézbesítés várható napjáról értesítést kap SMS-ben vagy e-mailben az MPL-től.
  • A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8:00 és 17:00 között végzi. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadnia.  A webáruháztól értesítőt kap, ha a csomagot átadtuk a futárnak és, hogy várhatóan melyik nap érkezik a csomag. A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, a futár értesítőt hagy hátra és a címzettel telefonon egyeztet a második kézbesítés helyéről és idejéről. Sikertelen egyeztetés esetén a futár a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.  A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futár értesítőt hagy arról, hogy melyik postahelyen és milyen időpontig veheti át a csomagját.

Mennyibe fog kerülni a szállítás?

Szállítási díjak házhoz kézbesítés esetén:

Rendelés értéke

Szállítás díja

25 000 Ft-ig

1500 Ft

25 000 Ft felett INGYENES

Postán maradó kézbesítés, MOL- és COOP Posta Pont és Csomag automatára kézbesítés esetén:

Rendelés értéke

Szállítás díja

25 000 Ft-ig

1400 Ft

25 000 Ft felett INGYENES

Személyes átvételkor (2500, Esztergom, Rákóczi tér 2/A) a kiszállítás minden esetben ingyenes.


Mi a teendőm, ha nem jó méretű ruhát rendeltem?

A terméket 14 napon belül kicserélheti vagy visszaküldheti. A további részleteket itt olvashatja>>


Mi a teendőm, ha a csomag kibontása után észreveszem, hogy a termék hibás?

Termékszavatossági vagy kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Töltse le itt: Jegyzőkönyv a fogyasztói kifogásról>>  nyomtatványt.

Töltse ki a Jegyzőkönyv Önre vonatkozó részeit, jelezze az info@quintzjeans.hu e-mail címen, hogy a hibás árut visszaküldené és mi egyeztetünk egy időpontot, hogy futárszolgálatunk mikor vegye fel Önnél a visszaküldeni kívánt csomagot.

További információkat az ÁSZF-ben itt tudhat meg>>