Termék cseréje, visszaküldése
Termék cseréje
A cserélendő termék értékét levásárolhatod, igény szerint további termékeket is választhatsz. A csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül nyújthatod be csere igényedet telefonon (+36 30 948 0406), e-mailben (info@quintzjeans.hu) vagy az alábbi űrlap kitöltésével.
2021.11.08-tól 2021.12.21-ig leadott rendelésekre kiterjesztett cseregaranciát vállalunk! A megajándékozott legkésőbb 2022.01.07 éjfélig leadhatja termék csere igényét.
Miután leadtad csere igényedet kérjük ne add fel a visszaküldeni kívánt terméket, várj míg elküldjük a csomagcseréről a további teendőket! Utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! A csomag csere egy időben történik majd a futárnál vagy ha postai átvételt kértél, akkor a postán. A cserecsomag díja Magyarországon 3000 Ft.
Az eredeti számlát őrizd meg, ne küld vissza a részünkre!
Terméket ingyenesen cserélhetsz személyesen márkaboltunkban (2500, Esztergom, Rákóczi tér 2/A).
Görgess lejjebb és töltsd ki az alábbi űrlapot, nyomj a ,,Tovább" gombra és mi hamarosan küldjük a pontos információkat a csomagcseréről.
Csomag csere külföldi rendelés esetén
Amennyiben a külföldre szállított termékeket méret probléma miatt cserélni kell, úgy a csere megoldható a webáruházban feltüntetett, adott országhoz tartozó szállítási díjakon. Futárt küldünk a visszaszállítandó termékért a megadott csomag pontra, melynek költségét a vásárló állja. Miután megérkezett hozzánk a termék, feladjuk a csere csomagot, melynek díja szintén a vásárlót terheli. (Példa: Szlovákiába rendelt csomagot, de nem lett jó a méret. Megadjuk Önnek, hogy melyik legközelebbi csomag pontra vigye be a visszaküldeni kívánt árut. Ennek díja a termék(ek) összegétől függően (lásd "Szállítás, fizetés") 2000 Ft vagy 2500 Ft. Miután megérkezett hozzánk a csomag feladjuk a jó méretet, aminek díja a termék(ek) összegétől függően szintén 2000 Ft vagy 2500 Ft. Így összesen a csere díja 4000 Ft vagy 5000 Ft.
Csak sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. Amennyiben már felvarrattad a nadrág szárát, úgy nem áll módunkban cserélni.
Abban az esetben, ha a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült, hibás és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük.
Termék visszaküldése
A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheted és vissza küldheted a terméket, melynek ellenértékét a termék visszaküldését követő 14 napon belül a megadott bankszámla számra visszautaljuk. Amennyiben a nadrág fel lett varrva, vagy bármilyen módosítás történt a rendelt terméken, úgy a visszavásárlási garanciát nem tudod igénybe venni.
Írj nekünk e-mailt elállási szándékodról az info@quintzjeans.hu címre hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára.
A termék visszaküldéséhez töltsd ki az Elállási nyilatkozatot, amit e-mailben vagy a termékkel együtt kell visszajuttatni hozzánk a 2500, Esztergom, Rákóczi tér 2/A címre. A csomag visszaküldésének díját minden esetben a vásárló állja.
A terméket személyesen Esztergomi márka üzletünkben is vissza tudod cserélni. Ez esetben jelezd felén ezt az igényedet és hozd magaddal a számlát is.
Az Elállási nyilatkozatot itt tudod letölteni>>
Hibás áru esetén termékszavatossági vagy kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz.
Töltse le itt: Jegyzőkönyv a fogyasztói kifogásról>> nyomtatványt.
Töltsd ki a Jegyzőkönyv rád vonatkozó részeit, jelezz az info@quintzjeans.hu e-mail címen, hogy a hibás árut visszaküldenéd és mi egyeztetünk egy időpontot, hogy futárszolgálatunk mikor vegye fel a visszaküldeni kívánt csomagot.
További információkat az ÁSZF-ben itt tudhatsz meg>>